20101013

Baju pertunangan

Hari Jumaat lepas sampai je rumah ata katil ade 1 beg plastik, tengok dlm dia ade sehelai baju kain lace...Wa panggi mama tnye sepe punye kain...mama kata anty sarah punye anak sedara nak tunang..so dia nak jahit manik....so 

SOALAN PERTAMA yang wa tnye mama adelah bajet....so mama kata tak kesah....ni senang...so main jahit je lah...cam2 pun2...tpi dia kata nak simple je......

Belek2 kain 2...jahitan camne yang sesuai untuk jahit manik...so dah ade idea...n cari manik kat rak...ade manik yang nakdipakai terus jahit....tak yah dah nak gi kedai beli manik..hehheee...

Manik yang izwa gunakan apple beads...cam biasa lah kan..nak jaga kualiti..insaallah tak pudar n pecah...yang pastinye berkilat....huhuhuhu...

Kebetulan 2 hari cuti 9&10 hb tak ke mase2 duduk umah manjahit...dalam mase 2 hari siap tangan, leher & bawah baju...sekarang ni tinggal nak jahit kat sulam2 bunga kat badan n tangan sikit2...lepas 2 dah siap.....

7854

nilah kainnye...grey colour...kata anty wa...tema colour grey+hitam...


7856
wa jahit simpe je...wa ikut bunga2 sulam kat kain lace 2....

7855
bajunye pun simple je....baju kurung morden..

nnti dah siap wa update kat korang k...ni tgh nak siapkan 2 helai baju hijau nak pakai 23hb ni 
1 kebaya
1 kurung 

haahhhhahaa kene siapkan ni...alamatnye projek bunga telur..wa kene stop dulu...

Kalau sesape nak hntr tempahan pm je wa ok..n call/msj je...

No comments:

Post a Comment

Post a Comment